تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

دوست جلالی فرماندار شد محمد پور شهردار

  

  شاید در نوع خود کم نظیر بود که در فاصله کم شهردار و فرماندار شهرستان هر دو انصراف دادند، ولی این دو اتفاق در فاصله زمانی اندکی از یکدیگر رخ داد. خلیل بهروزی فر که از چندوقت پیش خود را برای شرکت در انتخابات حوزه فومن آماده کرده بود طبق قانون انتخابات از سمت خود انصراف داد،و از طرفی دیگر مهندس عباسقلی زاده نیز به عنوان مدیر کل امور شهری و شوراهای استان اردبیل انتخاب شده و از سمت شهرداری انصراف داد.اعضای شورای شهر در جلسه ای که صبح پنجشنبه 23/4/90 تشکیل دادند، ضمن موافقت با انصراف مهندس عباسقلی زاده،مهندی حسن محمدپور را به عنوان شهردار جدید تالش معرفی کردند. محمدپور پیش از این کارمند شهرداری بود.  

همچنین روز دوشنبه 27/4/90 در جلسه ای که با حضور معاون استاندار و نماینده وسایر مسئولین در فرمانداری تالش برگزارشد، رضا دوست جلالی به عنوان فرماندار شهرستان تالش انتخاب شد.دوست جلالی پیش از این فرماندار رودسر بود.  

حدود یک ماه پیش نیز با انصراف دکتر یوسفی از سمت ریاست  دانشگاه پیام نور،هاشمی به عنوان رییس دانشگاه انتخاب شد. 

ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این عزیزان، امید است تداوم تغییر مدیران باعث عوض شدن نماینده نیز بگردد و مردم در اسفند 90 فرد لایق تری را به عنوان نماینده انتخاب کرده و به مجلس بفرستند.به امید آن روز... 

             

             خدایا چنان کن سر انجام کار                      تو خشنود باشی و ما رستگار

نظرات 1 + ارسال نظر
روح الامین شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام
زنده باد تالش
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد