تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

وضعیت کاندیداهای انتخابات تالش

درود خدمت تمامی عزیزان 

ابتدا پوزش میخواهم بابت غیبت چند روزه.به علت یک سری مسائل شخصی وقت برای به روز کردن وبلاگ نداشتم. 

واما انتخابات:میخواهم وضعیت کاندیداها و تحصیلات و سوابقشان را برایتان بنوسسم. 

سوابق و تحصیلات نامزد های انتخاباتی در اکثر وبلاگ ها موجود است و بنده صرفا به خاطر پافشاری هواداران یکی از نامزد ها دوباره برایتان مینویسم. 

 

مصلحت آفتابی:مدیر و مشاور ارشد وزارت آموزش وپرورش.کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث 

او که خود را کاندیدای قشر فرهنگیان میداند و تاحدودی توانسته نظر آنها را به سمت خود جلب کند.آفتابی که در دوره پیش خود را محک زده بود،یکی از کاندیداهای کم سر وصدای این دوره است. 

نعمت اله اصلانی:کارمند بیت رهبری. کارشناس ارشد حقوق 

اصلانی نیز یکی دیگر از کاندیداهای دوره پیش است که دوباره پابه این عرصه گذاشته.اصلانی که از تالشان ساکن در تهران است کمتر در منطقه دیده میشود.این که او تاپایان میماند یا کنار میکشد مشخص نیست. 

اسماعیل حسن زاده:رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور.فوق لیسانس حقوق دانشجوی دکترای حقوق بین الملل (در مرحله ارائه پایان نامه) 

حسن زاده که با اسرار مردم به میدان آمده  خود را برنده انتخابات می داند.او رقیب اصلی نماینده فعلی به شمار می اید. 

حسن زاده دوباره با شعار خدا،علم و اخلاق پا به این عرصه گذاشته و فقط به دنبال رای پاک است. 

رضا حقجو:کارمند باز نشسته وزارت اطلاعات.کارشناس مدیریت دولتی 

او که زودتر از سایرین تبلیغات خود را آغاز کرده ،بیشتر فعالیت خود را به روستاها معطوف کرده است.حقجو فعال تر از قبل شده و جلسات بیشتری برگزار میکند. 

احسن اله رادمهر:مدیر عامل شرکت ساسان قزوین.فوق لیسانس اقتصاد.دانشجوی دکترا 

رادمهر با تمامی کاندیدها وارد صحبت شده وحاضر به نشست با آنها است.او که خود را منتخب مردم می داند خوب توانسته مردم ماسال و شاندرمن را به سمت خود جذب کند. 

محمود شکری:معاون سازمان امورمالیاتی کشور.فوق لیسانس مدیریت مالی  

پس از اینکه برادرش حاج ساسان از شرکت در انتخابات باز ماند با اسرار مردم وارد میدان شده واز محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است.شکری که قبلا سابقه مدیر کل اقتصاد و دارایی استان اردبیل را داشت،اخیرا پست استانداری اردبیل را به وی پیشنهاد داده اند که نپذیرفته است 

منصور یوسفی:رئیس دانشگاه پیام نور.دکترای جامعه شناسی 

از مدت ها پیش تبلیغات خود را آغاز کرده و ازآنجایی که یک دوره عضو شورای شهر تالش بوده و چند سال در ضمینه ورزشی فعالیت میکرده از محبوبیت خاصی در بین مردم به ویژه جوانان برخوردار است. 

شنیده های جالب انتخاباتی

فاش میگویم از گفته خود دل شادم                بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم  

 

نظر به اینکه مدیریت وبلاگ از کاندید مورد نظری حمایت نمیکند،سعی بر این دارد که کلیه مطالب شنیده شده در مورد کاندیدهارا به دید عموم بگذارد. 

 

شنیده ایم که مردم ماسال و شاندرمن گفته اند که در طول دوره های پیش به خاطر نسبت فامیلی که با نماینده فعلی داشتیم به ایشان رای میدادیم و حتی ایشان را برای برگزاری جلسه به خانه نیز دعوت میکردیم اما دیگر بس است زمان تغییر رسیده و باید فرصت را به بقیه داد.ایشان نفوذ رادمهر در میان مردم را بیش از سایرین بیان کردند. 

شنیده ایم که فعالیت دکتر یوسفی در منطقه کم رنگ تر از قبل شده است. اینکه چرا تب فعالیت آقای دکتر به یکباره  فروکش کرده بر ما هم پوشیده است. 

شنیده ایم که آقای رادمهر با ابزاری مانند پول و کاپشن به میدان آمده و با ساختن چند مسجد قصد جلب کردن نظر مردم را دارد.(پس چند سال قبل کجا بود که الان به فکر ثواب افتاده) 

خبر بعدی اینکه شنیده شده مردم دوباره مانند دوره پیش از حسن زاده حمایت خواهند کرد و بازهم او را کاندید اصلح نسبت به دیگران میدانند. عده ای نیز اورا قبول ندارند و بر این باورند که ،کسی که حق خودش را نگیرد حق مردم را نمیتواند بگیرد. 

شنیده ایم نعمت اله اصلانی که در دوره پیش حدود 7 هزار رای داشت از رای بالای 60 هزار صحبت میکند اینکه چقدر حرف او صحت خواهد داشت باید تا انتخابات صبر کرد. 

شنیده ایم (حتی در وبلاگی نیز خوانده ایم )که دکتر یوسفی که از دوستان نماینده فعلی بود صرفا برای تخریب آرای بخش مرکزی وارد انتخابات شده است. 

شنیده ایم که حاج رضا حقجو با برگزاری جلساتی با سران اصلاح طلب نظر آنان را به سمت خود جلب کرده است. 

از سایر کاندید ها خبری نداریم. کلیه طرفداران کاندیدها میتوانند اخبار مربوط به کاندیدهای خود را برایمان بفرستند.وبلاگ شهرمن تالش آماده انعکاس تمامی اخبار است. 

email:talesh68@yahoo.com 

mob:09118269498