تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

در نظر سنجی تیلار شرکت کنید

هفته نامه تیلار در نظر دارد به مناسبت انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی هر هفته با طرح یک موضوع یک نظر سنجی عمومی برگزار نماید. 

شما می توانید با مراجعه به آدرس هفته نامه دراین نظر سنجی شرکت کنید. 

نتیجه نظر سنجی نیز از این هفته در بخش شنیده های انتخاباتی درج خواهد شد.  

خواهشمندم هر کس فقط یک بار در نظر سنجی شرکت کرده و به دور از احساسات نظر خود را اعمال نماید.

tilar-news.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
جوانان تالشی جویای حقیقت چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.notetalesh.blogfa.com

با سلام بر تمامی هم وطنان عزیز
وبلاگ حقیقت تالش به سوالات و شبهات در خصوص دکتر رادمهر پاسخ داده است . خواهشمند است مطالعه نمایید.
همچنین این وبلاگ بعنوان طرفدار حق و دکتر رادمهر آماده پاسخگویی به سوالات تمام عزیزان درباره دکتر رادمهر است.
با تشکر
مدیریت وبلاگ حقیقت تالش ما

ایلدا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام چرا نظر منو نمیذاریییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
91032

دوست عزیز سلام.ازاینکه به وبلاگ من سرزدىد متشکرم. تا به امروزنظرى نبوده که تاىىد نکرده باشم.

همشهری تالش سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام برتوسلام برتیلارمرتفع ترین سایه بان تالش اینقدرقلعه تیلاربادگیراست که بیش از۶۰ سال جلوی چشم من بوده زمستانهابرف نداردتابستانها گیاهی درش نمی ماندنامش برای همیشه ماندگاراست جاویداست تالش باتمام زیبایی هایش لطفابه کاستی هایش اشاره بکن تعریف وتبلیغ تالش راهمه میبینندازشخصیت های بی ادعایش بنویس آنکه به نیکی شهرت داردنیازی به تبلیغ نداردوانکه به بدنامی مهشوراست نمیشودباتبلیغ باک اش کردهمواره باینده باشی درست بنویس =باتشکروتجدیداحترام شهروندسالمندتالشی

همشهری تالش چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام برتیلاربام تالش درودبرتالش وتالشیان جناب تیلارمن یک بیرمرد۸۰ساله هستم شمابالنده ایدلطفابانام تالش وتالشی خودتان راقربانی سیاست دیگران نکنیدانهم بااخذرقم ناچیزشماچرابایدبه شبهات دیگران باسخ گوباشیددرحالیکه هیچ اطلاعی ازنیت اشان نداریدبگذارخودشان باسخ گوی اعمالشان باشندمردم عیب انهاراازچشم شمامیبینندوزیبایی شماقربانی معایب انهامیشودمواظب خودت باش عزیزم ازتالش بنویس ازبزرگان ومشاهیربی ادعای تالشی بنویس ازخودت بنویس باتشکروتجدیداحترام بیرمردتالشی

احمد گردشاهی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام و خداقوت به شما و هموطنان غیور تالشی
بنده امروز شاهد مطلبی در وبلاگ نشاط کوهستان neshate-koohestan.blogfa.com
شدم که موجب تعجب و تأسف من از این همه فرهنگ ستیزی و ترور فرهنگی آنهم از نوع ورزشیش شدم.
یه عده عوامل صهیونیستی با چهره های ناشناخته ( البته برای عوام ) در هر لباس و منصبی که باشند با شگردهای بسیار پیچیده و سیستماتیک و کاملا هماهنک با هم فکرانشان در صدد ضربه زدن به ملت بزرگ و متمدن و اصیل تالش بوده و هستند.این جانب به عنوان یک تالشی همیشه بیدار ( به اذن الله ) این برنامه های هدفمند نمایندگان صهیونیستی را افشا کرده و میکنم. از اصحاب قلم نیز تقاضا دارم مستمرا این گونه ترورها را هوشمندانه پاسخ دهند تا دست دشمنان ملت تالش خصوصا و ایران عموما برای همگان رو شود .
آقای پرویز ستوده شایق « مثلا کوهنورد » در وبلاگ خودش با بیشرمی تمام هر اسمی که از کوههای تالش نام برده، یه کلمۀ داغ نیز جلوی آن اضافه نموده و آنها را با اسم ترکی معرفی نموده گو اینکه این کوهها در تالش و منطقل تالش نیستند و گستاخانه و بیشرمانه به فرهنگ اصیل ما تاخته است.
از اقای پرویز ستودۀ شایق سوال میکنم تابحال کدام تالشی به قلۀ چرسو « چرسو داغ » گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! یا به بردکو « برد کو داغ » گفته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! به الله برلو « الله برلو داغ » گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و غیره که در سایت فرهنگ ستیز وی مشهود است!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته اسم کوهها را هم درست تلفظ نکرده است.
همه ما میدانیم که کشور عزیزمان ایران چقدر در برابر هجوم بیگانگان در دفاع از اسم خلیج همیشه فارس ایران هزینه کرد. اگه تغییر هویت و فرهنگ ستیزی مسأله مهمی نبود پس چرا سیاستمداران کشورمان در مقابل آن مبارزه کردند؟؟؟ این هزینه ها و موضع گیریها بیانگر مبارزه علیه فاجعۀ فرهنگی است.
پس این حق برای همۀ اقوام و ملتهای دنیا محفوظ است که از داشته ها و ذخایر خود با جان و دل محافظت کند.
البته بنده چند بار این مسئله را در هیئت کوهنوردی تذکر داده ام .
همه بدانند که اینگونه عوامل، کوهنورد و یا ورزشکار نیستند و اعمال و افکارشان صراحتا بیانگر اجرای اهداف شوم بر علیه فرهنگ اصبل ملت بزرگ تالش است.
کوهنورد نمایان دیگری نیز هستند که حتی در گزارشهای خود نیز از تغییر اسامی و اصطلاحات تالشی هیج ابایی نداشتند و نیات پلیدشان را بروز میدهند.
البته این عمل انها زیرکانه است و در لابه لای گزارشها پنهان میکنند تا بعد از مدتی اصطلاحات خودشان را جایگزین کنند.
این عوامل صهیونیستی و نژاد پرست ، فرهنگ و اصطلاحات مورد نظر خودشان حتی را به مهمانان تازه وارد یا گردشگران که به تالش می آیند نیز القا میکنند.
اینها نه تالشی هستند و نه تالس دوست . اینها خائنند. اینها مشتی نمکدان شکن هستند. زالوهایی که جز خوردن خون تالشی ها اهداف دیگری ندارند.بیدار باشید. بیدارتر از دیروز.
از صحبت کردن حتی کلمه ای از تالشی نیز اجتناب میکنند.
در خارج از منطقه تالش نیز تالش را ترک زبان معرفی میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینها دستشون برای جوانان بیدار تالشی کاملا رو شده و اهداف و نیات پلیدشان را ما رمزگشایی کرده ایم .گذشت آن سادگی و صداقتی که بزرگان گذشتۀ مان برای اینگونه عوامل از خود نشان میدادند . گذشت آن زمان که این گونه عوامل را هم ردیف انسانها و انسانیت قراردهیم. این عوامل مطمئن باشند که با عنایات و توفیقات الله متعال، روزی کاملا « هک » خواهند شد.

با آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون تالشیها و مردم انسان دوست و فرهنگی ایران سرافراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد