تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

اینجا تالش است

به نظر بنده انتخابات در تالش با همه جای ایران متفاوت است.دوباره تکرار میکنم انتخابات در تالش با همه جای ایران متفاوت است و بر این عقیده ام تاکید دارم وبرای گفته ام دلایلی.و این تفاوت به خاطر آب و هوا و موقعیت جغرافیایی وداشتن کوه و جنگل و دریا نیست.

انتخابات در تالش با همه جا متفاوت است چون فقط در شهر تالش اتفاق می افتد که مردم تنها در زمان انتخابات شریف شوند،تنها در شهر تالش کاندیداها نزدیک انتخابات خیر شده و مدرسه و مسجد می سازند.

در شهر تالش با وجود شرکت تاکسی رانی و در اختیار داشتن ساختمانی به زیبایی خانه جوان که فقط نامش متعلق به جوانان است، در دست مدیر شرکت تاکسیرانی  آقای نماینده برای دان وام به رانندگان تاکسی که بعد از سه دوره نمایندگی تازه به یاد آنها افتاده،آنها را به ورزشگاه کشانده تا دعوت به تماشای بازی فوتبالی کند که خود مدیر عامل آن تیم می باشد تا شاید یک ملیون وام که با سود چند درصد پس گرفته می شود دوایی بردردهای بیشمار رانندگان نماید.

در شهر تالش فقط نامزدهای انتخاباتی از چند ماه قبل شروع به تبلیغات می کنند حتی این تبلیغات آنها به مجالس ترحیم نیز کشیده می شود.مجالس ترحیمی که  میزبان کاندیداها و یمین و یسار هایشان است در شرایطی که نه خانواده متوفی آنها را می شناسد و نه کاندیدا آن خانواده را.

فقط در تالش سفره های شام برای جلب نظر مرم هر شب با محتویات ماهی و مرغ، پهن است و طالب مردم.

فقط در تالش، تهران نشینان که در مشکلات و سختی ها در تالش دیده نشده اند میل رفتن به بهارستان آنها را به تالش می کشاند.

در تالش هر شخصی که کارشناسی ارشد دارد و یا ندارد وارد انتخابات شده و خود را برنده می داند و به هیچ وجه راضی به کنار کشیدن به سود دیگری نیست،در تالش است که کاندیدایی که دوره قبل از 153 هزار رای فقط چند صد رای کسب کرده دوباره قصد شرکت در انتخابات را دارد.

فقط در تالش است که نماینده ای به خاطر رد صلاحیت شدن محبوبیت پیدا میکند و مردم در این انتظارند تا به شخص مورد حمایت او رای دهند.در تالش است که مردم از نماینده انتظار کشیدن آب و گاز و آسفالت کردن خیابان را دارندو برای این کار از وی تقدیر میکنند و برایش پرده می نویسند.

تنها در تالش بود که بعد از گذشت دو دوره از عملکرد نماینده دکترایی که در ضمینه جامعه شناسی تحصیل کرده،وسالها در کنار مردم بوده بازهم از نماینده حمایت کرد در شرایطی که نزدیک به 70 % مردم در آن دوره به نماینده رای ندادند و همان یار قدیم نماینده این بارقصد دارد در مقابل او بایستد و از مردمی یاری می خواهد که دردوره پیش مقابل 104 هزار نفر از آنان ایستاد.

در تالش است که همه ذوق رسیدن زمان انتخابات را دارند در شرایطی که وقتی من از همکلاسی فومنی خود راجع به انتخابات و وضعیت بهروزی فر(فرماندار سابق تالش که قصد شرکت در انتخابات آن حوزه را دارد) می پرسم اعلام بی اطلاعی می کند در شرایطی که حتی کودکان تالشی که به سن قانونی برای رای دادن نرسیده اند منتظر تایید صلاحیت ها هستند و در ذهنشان انتخابات تالش را تحلیل می کنند.

در تالش است که کاندیدایی که دوره پیش خود را برنده انتخابات می دانست و به مردم قول داده بود حق آنها را بگیرد و در صورتی که این کار را نکند از تالش خواهد رفت،دوباره قصد شرکت در انتخابات را دارد.

در تالش است که کسی برای شورای شهر رای کافی نمی آورد و خود را نامزد انتخابات مجلس میکند.

این ها همه در تالش است و در هیچ جای دیگر نیست،پس با این وجود انتخابات تالش با همه جا متفاوت است مردم تالش آگاه باشید و درست انتخاب کنید.

 به امید پیروزی مردم تالش در 13 اسفند با انتخاب فردی لایق.

نظرات 6 + ارسال نظر
پدرام شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.kanoneradmehr.blogfa.com

سلام
ممنون که به ما سر زدی

وبلاگ حاج رضا حق جو دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://hajrezahaghjoo.blogfa.com

وبلاگ حاج رضا حق جو

سبزی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://taleshii.persianblog.ir

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با سلام خدمت شما
از اینکه رسالت اطلاع رسانی را بر عهده گرفته اید و بدون هیچ چشم داشتی در مسیری سخت گام برداشته اید از شما تشکر و قدردانی می نمایم و امیدواریم در روز انتخابات پیروز اصلی مردم شریف تالش باشند گرچه میدانم بار سنگینی بر دوش دارید و انواع تهمت ها و افترا ها را به جان می خرید ولیکن برای رضای خدا که من و شما را خلق کرده و اشرف مخلوقات قرار داده مصمم به کار خود در مسیر حق ادامه دهید در این مسیر اگر از بنده حقیر سر تا پا تقصیر کمکی بر اید دریغ نخواهم کرد
ارادتمندتان بهرام سبزی
وکفی بالله وکیلا

محمد سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام.من یکی از طرفدارای حاجی هستم.لطفا کلمه راضی رو در همین متن که به اشتباه بصورت (رازی)نوشتید تصحیح کنید تا مخالفامون نبیند و گیر ندن.مرسی

بابت راهنمایی متشکرم

سام جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام اینروزا اخبار داغ انتخابات است اون هم انتخابات تالش کاش می شد منهم اونجا بودم ولی افسوس .
دوستان برای تالش اباد احساسات خودتان را عواطف ، رفیق و فامیل بازی را دور بریزید و کسی را انتخاب کنید که واقعا دلسوز تالش باشد افرادی امدند و بارها رفتند و مجلس ولی مردم تالش همچنان در خواب غفلتند . بیایید این دفعه را از روی عقل و درک رای دهید نه از روی احساسات.

شهروز جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://etedaltalesh.blogfa.com/

سلام حبیبی جان نمی دانم چرا تاکید می کنی اینجا با سایر جاها فرق می کند برای اینکه اندکی این مسیر را باهم طی کنیم لطفن با من بیا سایر جاهارا نشانت بدهم
۱- شما در ایام انتخابات به چندین شهر سفر کرده اید واز نزدیک حوادث انتخاباتی آنجا را پیگیری کرده اید؟جواب هیچ
۲-شما کدام کاندیداهای شهرهای دیگر را می شناسید که نزدیک انتخابات خیرات نکرده باشد؟جواب نمی شناسم
۳-شما کدام کاندیدا را درسایر نقاط می شناسید که در طول فعالیتش فقط ساکن شهر خودش بوده باشد؟جواب نمی شناسم
برای جلوگیری از اطاله کلام به سه پرسش بالا با آدرس پاسخ می دهم شاید من وتورا روشن سازد.
جواب سوال اول :همه شهرهای ایران به لحاظ تاکتیکهای انخاباتی تقریبن شبیه هم هستند نه تنها ایران بلکه دنیا در حال همسان سازی شیوه جذب ارا است توجه شمارا به مناظره کواکبیان وحسین شریعتی جلب می کنم
جواب سوال دوم:در رشت آقایی دوره قبل کاندید اشده بود مشهور است که هرشب شام می داده وموقع خداحافظی به میهمانان می گفته است شام خوردید؟طرف می گفت بله می گفت:خواهر ...اگر به من رای ندی
جواب سوال سوم:این دیگر اظهر من الشمس است نمونه بارزش برادران لاریجانی در نجف متولد شده اند در تهران علی آقای لاریجانی تمام عمرش کارکرده وزندگی کرده ومناصب بالا گرفته دوره قبل از تهران ثبت نام کرد بعد از چند روز گفت می خواهم نماینده قم بشوم وخدا خواست نماینده قم شد
یا آقای دکتر سبحانی چندین دوره نماینده دامغان بود ولی کلن ساکن تهران بوده است
اینها نمونه هایی است از کثرت این ترفندها مردم باید آگاه باشندوروشن تاسره را ازناسره تشخیص بدهند مثل اینکه ما نماز نخوانیم وبگوییم شیطان فریبمان داد .بهتر است سعی کنیم مسئولیت پذیر باشیم نه اینکه دیگران را مسبب بدانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد