تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

حضور دوباره

بهرام سبزی دوباره شروع به نوشتن کرد. 

پس از اینکه وبلاگ جناب سبزی از طرف عده ای از خدا بی خبر هک شد،ایشان با یک وب جدید شروع به نوشتن کرد. همچنین ایشان ازمسیر قانونی پیگیر مسئله هستند.

بنده جهت اطلاع بینندگان آدرس جدید وبلاگ ایشان را برایتان مینویسم. 

 

Taleshii.persianblog.ir

بهرام سبزی؛این مطالب از من نیست

درود تالش بزرگ 

 

بهرام سبزی مدیر وبلاگ هنر عدالت با بیان مطلب فوق افزودند به دست عده ای وبلاگ بنده هک شده و بنده از طریق مراجع قضایی پیگیر ماجرا هستم. 

و گفتند کلیه مطالب نوشته شده در وبلاگ از طرف من نمیباشد

با انتخابات

اصلانی:نعمت اله اصلانی بعد از غیبت دوهفته ای ،به نظر می رسد با دست پربرگشته و جلسات متعددی در منطقه برگزار کرده است.وبه طور کلی توانسته غیبت های آتی را جبران کند

حق جو:شاید رضا حق جو را بتوان به عنوان مرد خستگی ناپذیر این دوره انتخابات نام نهاد.او که تمام هفته در تالش است هر شب جلسات پر تعدادی برگزار می کندو در مجالس ترحیم و بین مردم حضور پیدا می کند.حق جو در تالش دو تن از سران اصلاح طلب را با خود به همراه داشت.وی همچنین هفته گذشته در یکی از مجالس ترحیم حسین نیرومند را با خود همراه داشت.نیرومند قصد شرکت در انتخابات را داشت که به علت مشکل مدرک تحصیلی از حضور در صحنه باز ماند.

حسن زاده:غایب بزرگ این روزهای محافل تالش حسن زاده است.او که هفته قبل بنا به دلایلی از برگزاری جلسات خود صرف نظر کرد و فقط چند جلسه خصوصی در بخش مرکزی داشت و این هفته نیز به خاطر حضوردر برنامه زنده تلوزیونی به تالش نیامد.همین غیبت حسن زاده باعث شد تاشایعاتی مبنی بر کنار کشیدن وی از انتخابات به گوش برسدکه یکی از نزدیکان وی به طور کلی این شایعه را رد کرد.

رادمهر:احسن اله رادمهر که به خاطر برطرف کردن مشکل مدرک تحصیلی(بخوانید خریدن مدرک تحصیلی)به آلمان سفر کرده بود به منطقه بازگشت.اما خبری از فعالیتهایش نداریم.

شکری:شکری که کار تبلیغاتی اش را خوب دنبال میکرد گویا اتشش فروکش کرده است.وتنها خبری که از وی داریم برگزاری جلسه ای در تهران با تالشان مقیم تهران است.

یوسفی:یوسفی نیز یکی دیگر از کاندیدایی است که تمام وقت در منطقه حضور دارد و جلساتی در سطح سه شهرستان برگزار می کند.اما گویا صحبت چند ثانیه ای دکتر در برنامه نود و آن هم تلفنی پر سرو صدا تر از جلسات این روزهایش است.طبق یادداشتی که در وبلاگ طرفداران وی نوشته شده بود،گویا  هموطنانمان از سایر کشورها نیز از وی تقدیر کرده اند.اما نکته جالب برای من این بود که بیشتر نظرات با اسم کوچک و به فاصله زمانی اندکی از همدیگر داده شده است.

حضور آقای پزشک در انتخابات:طبق شنیده هایمان یک پزشک تالشی که در یکی از شهر های استان البرز شغل شورای شهری و شهرداری را به طبابت ترجیح داده است،قصد شرکت در انتخابات رادارد.این هم قابل توجه آقای وبلاگ نویسی که می گفت یک دانشجوی پزشکی با انتخابات کاری ندارد،اما می بینیم این آقای دکتر قصد نماینده شدن دارد.

آیا می دانید؟؟؟؟؟؟؟

درود تالش بزرگ

آیا می دانید:در انتخابات دوره گذشته بیش از 104 هزار نفر به محمد یاری رای نداده اند وتنها تعداد زیاد کاندیداها باعث پیروزی وی شد؟

آیا می دانید:درمجلس شورای اسلامی دوره هشتم از صندلی نماینده تالش 53 درصد به موضوعات مطروحه رای ممتنع داده شده است؟

آیامی دانید:مصلحت آفتابی در دوره گذشته کمتر از یک چهارم آرای باطله را کسب کرده است(آرای باطله 2420،آرای آقای آفتابی 600)

آیا می دانید:هزینه آسفالت از 2 درصد پول نفت پرداخت می شود و اگر شهری حتی نماینده نداشته باشداین هزینه به آن شهر تعلق میگیرد؟

آیا می دانید:مردم تالش در دومین دوره انتخابات شورا ی شهر به دکتر منصور یوسفی رای ندادند؟

آیا می دانید:وظایف نماینده به طورکلی به دودسته قانون گذاری و نظارت تقسیم میشودو وظیفه اجرایی ندارد؟

آیا می دانید:آب وگازرسانی ،آسفالت خیابان و کشیدن جاده از حیطه وظایف نماینده خارج است؟

آیا می دانید:نعمت اله اصلانی در دوره پیش حدود 6 هزار رای کسب کرد و برای نماینده شدن نیاز به تقریبا ده برابر رای دوره پیش دارد؟

بهرام سبزی تکذیب کرد

 درود تالش بزرگ 

نمی دانم چرا در زمان تبلیغات و انتخابات همه چیز را به همدیگر ربط می دهند و این اتفاقات نیز فقط در تالش میافتد. 

بهرام سبزی مدیر یکی از وبلاگ ها که مدتی بود راجع به انتخابات و فعالیت های نامزد های انتخاباتی می نوشت چند روز پیش به خاطر یک سری مسائل که در وبلاگ ایشان موجود است دیگر دست از نوشتن بر داشت. 

به همین جهت عده ای که اشتباها ایشان را هوادار دکتر حسن زاده می دانستند،این مسائل را به منزله کنار کشیدن حسن زاده از انتخابات می دانند. 

بدینوسیله بنده از طرف آقای بهرام سبزی این مسئله را تکذیب مینمایم.همچنین از طرف یکی از نزدیکان دکتر حسن زاده شنیده ام که ایشان نه تنها از انتخابات کنار نمی کشد بلکه به صورت جدی تر به فعالیت خود ادامه میدهد. 

و در آخر به قول آقای سبزی:وکفی بالله شهیدا