تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

با انتخابات

اصلانی:نعمت اله اصلانی بعد از غیبت دوهفته ای ،به نظر می رسد با دست پربرگشته و جلسات متعددی در منطقه برگزار کرده است.وبه طور کلی توانسته غیبت های آتی را جبران کند

حق جو:شاید رضا حق جو را بتوان به عنوان مرد خستگی ناپذیر این دوره انتخابات نام نهاد.او که تمام هفته در تالش است هر شب جلسات پر تعدادی برگزار می کندو در مجالس ترحیم و بین مردم حضور پیدا می کند.حق جو در تالش دو تن از سران اصلاح طلب را با خود به همراه داشت.وی همچنین هفته گذشته در یکی از مجالس ترحیم حسین نیرومند را با خود همراه داشت.نیرومند قصد شرکت در انتخابات را داشت که به علت مشکل مدرک تحصیلی از حضور در صحنه باز ماند.

حسن زاده:غایب بزرگ این روزهای محافل تالش حسن زاده است.او که هفته قبل بنا به دلایلی از برگزاری جلسات خود صرف نظر کرد و فقط چند جلسه خصوصی در بخش مرکزی داشت و این هفته نیز به خاطر حضوردر برنامه زنده تلوزیونی به تالش نیامد.همین غیبت حسن زاده باعث شد تاشایعاتی مبنی بر کنار کشیدن وی از انتخابات به گوش برسدکه یکی از نزدیکان وی به طور کلی این شایعه را رد کرد.

رادمهر:احسن اله رادمهر که به خاطر برطرف کردن مشکل مدرک تحصیلی(بخوانید خریدن مدرک تحصیلی)به آلمان سفر کرده بود به منطقه بازگشت.اما خبری از فعالیتهایش نداریم.

شکری:شکری که کار تبلیغاتی اش را خوب دنبال میکرد گویا اتشش فروکش کرده است.وتنها خبری که از وی داریم برگزاری جلسه ای در تهران با تالشان مقیم تهران است.

یوسفی:یوسفی نیز یکی دیگر از کاندیدایی است که تمام وقت در منطقه حضور دارد و جلساتی در سطح سه شهرستان برگزار می کند.اما گویا صحبت چند ثانیه ای دکتر در برنامه نود و آن هم تلفنی پر سرو صدا تر از جلسات این روزهایش است.طبق یادداشتی که در وبلاگ طرفداران وی نوشته شده بود،گویا  هموطنانمان از سایر کشورها نیز از وی تقدیر کرده اند.اما نکته جالب برای من این بود که بیشتر نظرات با اسم کوچک و به فاصله زمانی اندکی از همدیگر داده شده است.

حضور آقای پزشک در انتخابات:طبق شنیده هایمان یک پزشک تالشی که در یکی از شهر های استان البرز شغل شورای شهری و شهرداری را به طبابت ترجیح داده است،قصد شرکت در انتخابات رادارد.این هم قابل توجه آقای وبلاگ نویسی که می گفت یک دانشجوی پزشکی با انتخابات کاری ندارد،اما می بینیم این آقای دکتر قصد نماینده شدن دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.sedayemassal.blogfa.com

سلام دوست عزیز از اینکه بمن سر زدی ممنونم.بازهم بیا.وبلاگ خوبی داری

یک دوست پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

دوست عزیز جلسه ی آقای شکری خیلی وقت پیش در تهران بود ضمن اینکه ایشون هرروز در تالش جلسه داره!!!!!!!!!!

دورود دوست گرامی از اینکه به بنده سر زدید متشکرم.درباره فعالیت آقای شکری باید بگویم که اینجانب هم با آقای شکری و هم آقای مقدم(از نزدیکان ایشان)تماس داشتم که قرار بود آقای مقدم خلاصه فعالیت را به من اطلاع دهد که هنوز این کاررا انجام نداده.

جوانان شاندرمن شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

زنده باد بزرگ مرد تالش حاج رضا حق جو فقط حاج رضا حریف یاری میشه مردم تالش متوجه این باشید که ماسال وشاندرمن حق جو سراسری امتحانش مجانی بیاید تو ماسال و شاندرمن جو رو ببینید

فدایی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

بی تقوا
آخه خرید مدرک هم آلمان رفتن داره اگه نمی دونی از یکی بپرس که بقیه رو مثل خودت گمراه نکنی

عشق به تالش شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
من یه تالشی مقیمه خارج استان هستم
میخام قدرت و شخصیت حسن زادرو تو تهران بگم.
من بازی استقلال پرس پلیس به صورت اتفاقی دکتر را دیدم" من را با خود به داخل استادیوم برد. به خدا مسعولینه استادیوم چنان با احترام و ادب با او رفتار میکردن که من به تالشی بودن خود میبالیدم. حیف که تالش قدرش را ندانست. ان شاء الله این بار اشتباه نمیکنند.
من به عنوان یک طرفدار رادمهری که ارادت خالصانه دارم به ایشان.
به دکتر اسماییل حسن زاده خوش امد میگویم و از این لحظه من و خانوادهام به او میپیوندیم. به امید سربلندی. وسلام 17890

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد