تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

حضور دوباره

بهرام سبزی دوباره شروع به نوشتن کرد. 

پس از اینکه وبلاگ جناب سبزی از طرف عده ای از خدا بی خبر هک شد،ایشان با یک وب جدید شروع به نوشتن کرد. همچنین ایشان ازمسیر قانونی پیگیر مسئله هستند.

بنده جهت اطلاع بینندگان آدرس جدید وبلاگ ایشان را برایتان مینویسم. 

 

Taleshii.persianblog.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
جنگلی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://Www.aziz-aghebati2010.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
ممنون از حضورت این شعر از خودمه دوست دارم نظرتو بدونم



خداوندا

خسته ام از عشق های دروغی
از این که دلهای عاشق نمی ارزد ریالی
خسته ام از روزهای بیکاری
از روزهایی که شب شد ، در پی تکه نانی
خسته ام از بس که خندیدم به هر دشنامی
از عمری که بگذشت به بی خیالی
خسته ام از زندگی های اشرافی
از غروری که له شد برای نان حلالی
خسته ام از دل های سنگی
از اینکه باید برقصم به هر ساز بدآهنگی
خسته ام از این همه دو رنگی
از صداقت ،که نمانده قد تکه سنگی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد