تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

از نامزدهای انتخاباتی چه خبر؟

 درود تالش بزرگ

به غیر از یکی دو کاندیدا سایرین کم سر وصدا بودند. 

 اسماعیل حسن زاده:او که به خاطر بیماری قلبی هفته سختی را پشت سر گذاشت،هر چند تعدادی از جلساتش را لغو کرد اما باز هم یکی از کاندیداهای پر سرو صدای هفته بود.دکتر حسن زاده روز پنج شنبه با برگزاری چند جلسه در بخشهای ویزنه و لمیر و حویق ،با دوستان و یاران سابق تجدیدپیمان کرد و به آنها قول داد در اولین فرصت دوباره در جمع آنها حاضر خواهد شد.او سپس به تالش آمد و در 2 جلسه خصوصی در بخش مرکزی به کار این روز خاتمه داد اما این پایان فعالیت های حسن زاده نبودو در روز جمعه یک جلسه در سراگاه و یک جلسه در بخش مرکزی داشت سپس در جلسه ای خصوصی که با لیدر های یکی از کاندیداهای دوره پیش داشت توانست نظر اورا به سمت خود جلب کند. 

رضا حق جو:او نیز هفته ای پر کار را داشت و در مناطق لمرسفلا،ماشین خانه،لیسار و حویق و جلساتی برگزار کرد. در یکی از جلسات حق جو یکی از اهالی حویق با گرفتن میکروفن از وی از وضعیت کنونی احساس انزجار کرد و از وی خواست تا مردم را از این وضعیت نجات دهد.حاج رضا حق جو روز جمعه با برگزاری چند جلسه در ماسال و پره سر و یک جلسه خصوصی در لیسار به کار این هفته خود پایان داد. 

مصلحت آفتابی برای زیارت خانه خدا عازم سفر حج شده است و در منطقه حضور ندارد.همچنین احسن اله رادمهر نیز در سفر خارج کشور است و این هفته غایب انتخاباتی به شمار می رفت. 

نعمت اله اصلانی نیز مانند هفته قبل در تهران بود. 

از سایر کاندیداها خبر موثقی نداریم.حتی در تماسی که با دوکاندیدای دیگر داشتم به گوشی خود پاسخ ندادند تا از برنامه هایشان اطلاع پیدا کنم.  

وبلاگ تالش سبز آماده درج برنامه تمامی کاندیداها می باشد 

mob:09118269498 

email:talesh68@.com

نظرات 3 + ارسال نظر
فردین هشتپری سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ

وداع اخرین بازمانده حسن زاده
حتمن با خبر شدید بهرام سبزی یار قار حسن زاده طی بیانیه ای از کلیه فعالیت انتخاباتی کنار کشید مطمئن باشید وقتی او کنار کشید خبری است و این درست است که حسن زاده در انتخابات شرکت نخواهد کرد من این را از نزدیکترین دوستان او جویا شدم و مطمئن باشید حسن زاده در انتخابات شرکت نخواهد کرد و رفتن سبزی گواه این قضیه است و همه طرفدارانش سر کار هستند

جوابیه سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

حسن زاده با قدرت به تبلیغات ادامه میدهد

ناشناس سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

اگه کفاشیان هم بزاره حسنزاده عاقلتر آنی که بخواد دوباره خودش ضایعه کنه اگه کاندید بشه از پستی که داره آنم ازدست میره مجبوره خونه نشین بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد