تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

حضور یک زن در انتخابات

کسی که مثل هیچ کس نیست 

هرروز شاهد ظهور چهره ای جدید در صحنه انتخابات تالش هستیم و دیگر تعداد آنها از دستمان خارج شده است اما این بار کاندیدایی اعلام حضور نموده است که از چندین جهت با بقیه متفاوت است. 

نسرانه ذوالفقاری چهره جدیدی است که در بین این همه چهره های بزرگ و کار بلد انتخابات به خود جرات داده تا در انتخابات شرکت کند.ایشان از اهالی منطقه شیخ نشین شاندرمن می باشد و پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبائی در رشته فلسفه و تدریس چند ساله در دانشگاه به درخواست جوانان منطقه پاسخ مثبت داده و وارد انتخابات شده است. 

همچنین خانم ذوالفقاری با همراهی مشاوران اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و خصوصا زنان وارد میدان شده است.

ضمنا" او از دیدگاه اصلاح طلبانه برخوردار است و اگر بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند،شاید تنها کاندیدای اصلاح طلب این دوره در حوزه انتخابی تالش بزرگ باشد. 

شاید چیزهایی که او را از سایرین متمایز کرده است اصلاح طلبی و انتقاد او از دولت و مجلس می باشد. 

نظرات 8 + ارسال نظر
رزیتا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://paresar.mihanblog.com/

سلام لینکتون کردم تشکر

پدرام جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.kanoneradmehr.blogfa.com

سلام
لطفا وبلاگ زیر را با عنوان دانشجویان حامی حاج احسن الله رادمهر لینک نمایید تا متقابلا لینک شوید با تشکر
www.kanoneradmehr.blogfa.com

شمال . شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

پیروز انتخابات حاج رضا حق جو میباشد

عشق به تالش شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
من یه تالشی مقیمه خارج استان هستم
میخام قدرت و شخصیت حسن زادرو تو تهران بگم.
من بازی استقلال پرس پلیس به صورت اتفاقی دکتر را دیدم" من را با خود به داخل استادیوم برد. به خدا مسعولینه استادیوم چنان با احترام و ادب با او رفتار میکردن که من به تالشی بودن خود میبالیدم. حیف که تالش قدرش را ندانست. ان شاء الله این بار اشتباه نمیکنند.
من به عنوان یک طرفدار رادمهری که ارادت خالصانه دارم به ایشان.
به دکتر اسماییل حسن زاده خوش امد میگویم و از این لحظه من و خانوادهام به او میپیوندیم. به امید سربلندی. وسلام

وبلاگ حاج رضا حق جو دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://hajrezahaghjoo.blogfa.com

وبلاگ حاج رضا حق جو

باران پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

حاج رضا حق جو نماینده آینده تالش عزیزمان

زهراعلاقه مند پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

با سلام آرزوی موفقیت برای این استاد تالشی که توانسته است درانتخاباب مجلس شرکت کند.

با تشکر
زهراعلاقه مند

بیرمرد پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

خیلی جالب است بیکاری بی بولی متاسفانه جوانهای مارابجایی کشونده که علی رغم میل باطنی خوددرمقابل رقم ناچیزی ووعدهای توخالی فریب میخورنداب به اسیاب دشمن خودمی ریزند به سیاست تاریخ مصرف گذشته یاری تمکین میکنندبخاطررای شکنی مبادااصلح بمجلس برود بیروزانتخابات بشودوبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی ومردم تالش مفیدواقع بشودخودشان رابه نوچه گان یاری که اقای یوسفی حق جوورادمهرباشدمیفروشندبازهم بنازم به شعورحمیدومجیدنیکخوحداقل توانستندبااینکه حتی یک رای نداردازاقای رادمهرسرمایه دارمعروف ۱۰۰میلیون تومن بول بگیرندبرادران عزیزقیمت تان رابدانیدقیمت شماوعده دروغ یا۵۰هزارتومن نیست اگرمیفروشیدازحمیدنیکخویادبگیریدیااینکه به کشوروتالش مومن باشیدبه اصلح رای بدهیدبارای خودشهرتان راابادکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد