تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

بهرام سبزی؛این مطالب از من نیست

درود تالش بزرگ 

 

بهرام سبزی مدیر وبلاگ هنر عدالت با بیان مطلب فوق افزودند به دست عده ای وبلاگ بنده هک شده و بنده از طریق مراجع قضایی پیگیر ماجرا هستم. 

و گفتند کلیه مطالب نوشته شده در وبلاگ از طرف من نمیباشد

نظرات 2 + ارسال نظر
jangali یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.aziz-aghebati2010.blogfa.com

سلام همشهری
ممنون از حضورت و اظهار لطفت
موفق باشی
به امید تالشی سبز و با فرهنگ و تمدن که مسولیت اداره شهر به دست هر کسی نیفته

سالمند چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

بهرام جان تلاشت راافزایش بده چیزی برای بایان انتخابات نمانده ازکاه که بسازازکوه کاه کسی باهات کاری نداره درتالش هم هکرنداریم دست باچه نباش گیرمی افتی خودمان این دوره انتخابات بیشترین منافع راشماوتالشیارحمیدنیکوبردین نوش جان تان انکه ازدزدبدزددشاه دزداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد