تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

فرماندار تالش استعفا داد

 خلیل بهروزی‌فر که در دولت نهم و دهم فرماندار تالش بود، ظهر دیروز تقاضای بازنشستگی وی برای حضور در انتخابات مجلس نهم مورد موافقت مراجع ذی‌ربط قرار گرفت و به طور رسمی بازنشسته می‌شود و در ساعات آینده استعفای رسمی وی از سمت فرمانداری تالش تقدیم استاندار گیلان می‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، بهروزی‌فر که عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است با دعوت گروه‌های مردمی، شورای اصولگرایان گیلان و جمعی از رزمندگان، دانشجویان، متخصصان و اقشار مختلف مردم شهرستان‌های فومن و شفت از دو ماه پیش درخواست بازنشستگی خود را تقدیم سلسله مراتب فرماندهی سپاه کرد و به درجه بازنشستگی نایل آمد.

خلیل بهروزی‌فر گفت: با توجه به کاندیدا شدن بنده برای حضور در انتخابات مجلس بر اساس قانون باید از سمت فرمانداری این شهرستان استعفا می‌کردم.

وی گفت: از مردم شهیدپرور تالش و به‌ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، امام جمعه نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس و مسئولان اداره‌ها و نهادهای این شهرستان که در مدت تصدی مسئولیت فرمانداری تالش با بنده همکاری و پشتیبانی داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزی پاسخ محبت‌های این مردم را با حضور در جایگاه قانون‌گذاری و تصمیم‌سازی برای قوانین حمایتی از بخش کشاورزی و صنعت گیلان که دغدغه تمام مردم این استان است، بدهم.


منبع:شمال نیوز

نظرات 3 + ارسال نظر


خبر زیر دراستانه انتخابات ۴ سال پیش توسط اقای یاری اعلام شد من تعجب می کنم چرا در جزیره مصنوعی ۴ سال پیش ایشان به عنوان جذب توریست استفاده نمی شود؟ جزیره مصنوعی ۴ سال پیش که تمام شد حالا هم تالش را بندر تالش می خواهد بکند. درود بر نماینده ای با این دروغهای شاخدارلطفا اصل سند را هم ببینید برای جوک خوبه. خاک بر سر کسانی که ایشانرا افتخار می کنند که بر گردنشان سوار شده است

عنوان خبر: تحقق رویای احداث جزیره مصنوعی در سواحل تالش
(شاخه: سایت)
ارسال شده توسط مدیر
پنجشنبه 11 بهمن 1386 - 20:00:20

با پیگیری های نماینده تالش جناب آقای بهمن محمدیاری و تذکرات و درخواست های ایشان از مراجع ذیربط مجوز احداث آزمایشی جزیره مصنوعی در سواحل تالش تحقق یافت و با انجام و احداث این جزیره توریستی گردشگران فراوانی به منطقه جذب خواهند شد.


--------------------------------------------------------------------------------
این خبر از طرف سایت بهمن محمد یاری
( http://www.mohamadyari.ir/news.php?extend.75 )


سبزی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://taleshi.persianblog.ir

با سلام و خشته نباشی
دکتر حسن زاده رییس کمیته انضباطی فوتبال رسما اعلام کرد در انتخابات نهم کاندید خواهد شد و جناب محرم فرهنگ با وجود جناب دکتر کناره گیر ی نمودند ضمن اینکه با احترام به جناب یوسفی باید عرض شود ایشان رد صلاحیت خواهد شد چون نکات تاریک در پرونده ایشان زیاد است یک از انها اصلاحاتی بودن ان است من که یقین دارم ایشان رد خواهد شد و افرادی تمام سعی خود را در تهران برای حذف حسن زاده گذاشته اند ولی تا کنون موفق نشده اند و حسن زاده در مصاحبه با خبر ورزشی از شیطنت بهمن محمد یاری نام برد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://www. jang101.blogfa.com

با سلام
mهستم از شما تشکر کرده واروزی موفقعیت دارم خبرت جدید انتحخاباتی را از www. jang101.blogfa.com دریافت کنید از تاریخ 6/6/90حتی ساعت وتعداد نفرات رامیتوانید دریافت کنید
این وبلاگ توسط افرارد که همه کسانی که آن را می نویسندجز ارکان اصلی گروه انتخاباتی اشخاص هستند حتی شما هم میتوانید مطلب خودرا در آن بگذاریدبا تشکر ریئس وبلاگMحتی صدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد