تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

یک کاندید دیگر وارد عرصه انتخابات شد

با سلام خدمت تمامی دوستان 

شنیده ایم که دکتر محمد دوستار رییس سابق دانشگاه پیام نور گیلان قصد شرکت در انتخابات دوره نهم مجلس را دارد. 

دکتر دوستار از اهالی منطقه خطبه سرا تالش است و چند سالی بود که ریاست دانشگاه پیام نور گیلان را بر عهده داشت و جدیدا به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان انتخاب شده است. 

به نظر می رسد در صورت تایید صلاحیت دکتر دوستار و دکتر یوسفی یکی از آنها به نفع دیگری از انتخابات کناره گیری کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
تالشی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ

با سلام بر شما
از شما سوال دارم که با وجود اینکه اباء اجدادا تالشی هستم چرا به تالشی بودن خود افتخار نمی کنم؟در انتخابات دور گذشته اقای یاری بر گردن عده ای از افراد سوار شد و بسیار جای تاسف است که این سواری دادن افراد را برای خودش سی دی تبلیغاتی کرد وبین مردم نیز پخش کرد لطف کنید بروید همان سی دی را ببینید. سوال این است ایا نماینده ای که سوار گردن مردم (عده ای} شود ایا به مردم کوچکترین احترامی قائل خواهد شد؟؟؟ایا نماینده ای که هر چه دارد از سر صدقه مردم دارد باید سواری بگیرد و بر روی گردن انها سوار شده و مجبور به دویدن نماید؟
حالا هی از خودمان تعریف کنیم و لی عمل ما همین است بروید سی دی را که در دور گذشته با افتخار پخش کرد را ببینید

فرید حبیبی (مدیر وبلاگ) پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://shahremantalesh.blogsky.com

سلام و درود دوست عزیز من
از این که به وبلاگ من سر زدید بی نهایت سپاسگذارم.
دوست خوب من متاسفانه در شهر ما این به یک عادت تبدیل شده که کاندید مورد نظر را بر گردن سوار میکنند و تازه از این بابت نیز افتخار مینمایند که به نماینده یا کاندید مورد علاقه خود سواری می دهند. متاسفانه در شهرستان مان برخی از کاندیدها اخلاقات انتخاباتی را رعایت نمیکنند و مردم نیز این بی احترامی را با کمال احترام می پذیرند. مردمان ولی نعمتان جامعه هستند اما متاسفانه برخی از کاندیدها با دادن وعده استخدام و وام وپول و.. قصد دارند فکر مردم را اندیشه مردم را بخرند و تاسف انگیز تر اینکه مردم ما نیز از کار آنها استقبال می کنند.همشهریان فهیم بدانید اگر کاندیدی در زمان انتخابات که به شما و رای شما نیاز دارد بر گردنتان سوار شود مطمئن باشید بعد از انتخابات و بعد ازپیروزی دیگر شما را نخواهد شناخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد