تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

انتخابات

گردونه انتخابات روز به روز هیجان انگیز تر از قبل می شود  

کاندید های حوزه انتخابی تالش بزرگ سخت مشغول به فعالیت و جمع کردن آرا برای خود هستند در این بین:

نماینده فعلی با دارو دسته هایش که بیشترشان جوان هستند در تعطیلات آخر هفته به دید و بازدید و برگزاری جلسات می پردازد.   

دکتر یوسفی که در این روزها بیشتر از بقیه نام او شنیده می شود از حمایت دانشجویان پیام نور بی نصب نمانده و با حمایت آنها مشغول به فعالیت است. 

ساسان شکری یکی دیگر از کاندید های این دوره که در دوره قبل نتوانست به مجلس راه پیدا کند دوباره قصد شرکت در انتخابات را دارد.شکری با دید و بازدید و شرکت در مجالس ترحیم از کاندید های فعال این دوره به شمار می آید 

مصلحت آفتابی هم یکی دیگر از کاندید های دوره قبل که در وزارت آموزش و پرورش مشغول به خدمت است در تعطیلات آخر هفته به تالش آمده و بیشتر جلسات خود را در میان فرهنگیان برگزار می کند تا نظر آنها را به سمت خود جلب کند و در این راستا نیز تقریبا موفق بوده است. 

شنیده ها 

شنیده ایم احسن اله رادمهر از کاندیدهای ساکن پونل جلسات متعددی در شهرستان رضوانشهر برگزار کرده و به دیدار مردم در این شهرستان میرود. 

شنیده ایم حسین نیرومند که از اهالی شاندرمن است و در رضوانشهر مشغول به کار می باشد  در شهر های رضوانشر و ماسال و شاندرمن و روستاهای اطراف از آرای خوبی برخوردار است. 

شنیده ایم هنوز شرکت کردن مجتبی عر فانی در این دوره انتخابات قطعی نشده و همچنین شنیده ایم که ایشان در اوایل اردیبهشت در تهران با تالشان مقیم تهران جلساتی داشتند که به نظر می رسد ایشان موفق به جلب کردن نظر تالشان مقیم تهران نشده اند. 

شنیده ایم رحیم فرهنگ وارد عرصه انتخابات شده و شروع به فعالیت کرده است. ایشان قضات دادگستری می باشد و دانشجوی دکترا است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد