تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

قهرمان بوکس تالشی در گذشت

محمدعاکف گردشاهی بوکسور تالشی عضو تیم ملی بوکس  کشورمان درگذشت. 

شنیده شده که این ورزشکار در تمرینات بوکس دار فانی را وداع گفته است. 

این ورزشکار جوان قهرمان چند دوره مسابقات کشوری و همچنین قهرمان مسابقات آسیایی دمشق بود. 

مرحوم محمد عاکف گردشاهی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک بود. 

مدیریت وبلاگ در گذشت این ورزشکار جوان را به خانواده محترم و جامعه ورزشی و همچنین مردم تالش بزرگ تسلیت عرض می کند. 

روحش شاد و یادش گرامی باد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
یک ورزشکار جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

من هم این مصیبت را به شما تسلیت عرض میکنم.

فرشته جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

با سلام اشافه کنید که مرحوم محمد عاکف گردشاهی قهرمان مسابقات جهانی استانبول نیز بود ممنون

Ahmad یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام علیکم
با تقدیر و تشکر از مدیریت محترم وبلاگ تالش سبز و همۀ دوستان و کسانی که با خانوادۀ آن مرحوم همدردی نمودند.از خداوند رحمان برای همۀ آنها اجر جزیل مسئلت نموده و امواتشان را غریق رحمت خود نموده و به بازماندگانشان طول عمر باعزت و ایمان کامل عطا نماید.

مرحوم محمد عاکف گردشاهی همچنین دارندۀ مقام قهرمانی کیک بوکسینگ آسیایی قم ، آسیایی دمشق و جهانی استانبول نیز بود.

با آرزوی سربلندی روزافزون ورزشکاران،هنرمندان ، رهروان علم ،جامعۀ تحصیلکرده تالش و همۀ اقشار جامه تالش و ایران.

جا دارد از ریاست محترم هیئت بوکس استان گیلان جناب آقای بردبار و هیئت کیک بوکسینگ آمل ،هیئت بوکس آستارا و انزلی نهایت تقیر و تشکر به عمل اوریم. خداوند هوۀ آنها را در زیر سایۀ رحمت خود مستدام و سرافراز نماید.

با آرزوی موفقیت
احمد گردشاهی
برادر مرحوم محمد عاکف گردشاهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد