تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

تالش سبز

شهر من در دل من جا داری

استاندار جدید گیلان معرفی شد

 دیروز شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۳۸۹ در سالن الغدیر رشت با حضور مصطفی محمد نجاروزیر محترم کشور استاندار جدید گیلان معرفی شد. 

در این مراسم که با حضور مسئولین استان همراه بود ضمن تقدیر از زحمات مهندس قهرمانی  چابک. مهدی سعادتی به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد. 

مهندس قهرمانی ۴۲ ماه استاندار گیلان بود.وزیر کشور بعد از سخنرانی با اهداء لوح تقدیر از  زحمات قهرمانی چابک تقدیر کرد. همچنین در این مراسم فردین معصومی واصغرابراهیمی و جاسم ویشگاهی قهرمانان جهان استان گیلان مدالهای خود را جهت تقدیر از زحمات قهرمانی به گردن وی آویختند. 

بدینوسیله مدیریت وبلاگ (شهر من تالش) از زحمات فراوان مهندس قهرمانی تقدیر کرده وهمچنین ضمن تبریک به آقای مهدی سعادتی آرزوی موفقیت برای این عزیز را از خداوند منان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد